LIITY LIITTOON !!

Ellet ole työpaikallasi vielä järjestäytynyt mihinkään liittoon sinun kannattaa tutustua JHL:n ammattiliittoon.

Jos olet jo JHL:n jäsen, kannattaa tarkistaa, että jäsenkortissasi on yhdistys numero 481.

Liittoa ei tarvitse vaihtaa yhdistyksen vaihdon myötä, olet yhä JHL:n jäsen vaikka järjestäydyt oikeaan yhdistykseen.

JHL:ssä jäsenet kuuluvat yhdistyksiin ja yhdistykset ovat JHL:n jäseniä.

Yhdistyksiä on lähes 600 eri puolella Suomea ja KTO:n työntekijöiden yhdistys on 481.

Voit tarkistaa jäsentietosi  JHL:n nettisivuille jhl.fi kohdassa jäsenpalvelu 24h

Oman etusi mukaista on, että jäsentietosi ovat ajan tasalla. Vain järjestäytyneenä oikeaan yhdistykseen voit saada edunvalvontaa ja apua tilanteisiin, joissa sitä tarvitset.  Edunvalvontaa ei hoideta yhdistysten kesken yhteisesti ristiin.

JHL:n yhdistykset toimivat edistääkseen jäsentensä edunvalvontaa ja ammatillista yhteistoimintaa työpaikalla.  Ne eivät kuitenkaan unohda jäsenille tarjottua koulutusta ja virkistystoimintaa. Yhdistyksessä voit siis osallistua erilaisiin tapahtumiin ja vaikuttaa liiton toimintaan.

Voit liittyä tai siirtyä jäseneksi netissä osoitteessa https://www.jhl.fi/jasenyys/liittyminen/ tai voin lähettää sinulle liittymiskaavakkeen jonka täytät.

Netissä liittyessäsi sinun tulee siinä yhteydessä tulostaa valtakirja, jonka lähetät s-postilla tai faksaat palkanlaskijalle. (voin myös tehdä sen, jos lähetät sen minulle). Toinen vaihtoehto on että tilaat liitosta viitesiirrot, joilla itse maksat jäsenmaksun 1,38% ansiotulosta. Kaavalla 1,38 x palkka/100.

Jos valtakirja on toimitettu, palkkatositteesta kannattaa aina tarkistaa, että jäsenmaksu on otettu.

Muista jäseneduista saat tietoja JHL:n netti sivuilta https://www.jhl.fi/

Voit myös käydä tutustumassa JHL 481:n kotisivuilla  www.481.jhlyhdistys.fi

näet sieltä, myös hallituksen jäsenet, jotka auttavat myös mielellään.

Ota rohkeasti yhteyttä niin hoidetaan jäsenasiasi kuntoon

Jäsenasiainhoitaja:             TAINA SAARINEN            puh: 050-3374115

Taina.Saarinen@kto-vs.fi

tai sisäisenä postina:  Naskarlan asuntola                     puh. 0400 229678

Tervetuloa JHL yhdistykseen 481        Terveisin: Taina Saarinen

Tästä linkistä pääset täyttämään sähköisen liittymiskaavakkeen. Muista tulostaa valtakirja jos haluat, että jäsenmaksut otetaan palkasta suoraa. Muutoin voit tilata viitesiirrot liitosta ja maksaa jäsenmaksut itse.

JOS OLET jonkun muun yhdistyksen jäsen JHL:n sisällä ja työskentelet KTO:ssa sinun tulee liittyä meidän yhdistykseen, vain silloin voimme auttaa sinua edunvalvonnallisissa asioissa.

Myöskään jäsenmaksujen perintä ei ole mahdollista ilman, että olet  hoitanut valtakirjan palkkoihin.

Autan mielelläni sinua liittymisessäsi, tervetuloa.

t: Taina Saarinen, jäsenasiat