MERKKIPÄIVÄT & ELÄKKEELLE SIIRTYMINEN

Muistamme yhdistyksessä jäseniämme heidän täyttäessä 50-vuotta tai jäädessään eläkkeelle.

Emme kuitenkaan "automaattisesti" saa tietoa milloin jäseniämme juhlitaan työpaikalla tai milloin he on jäämässä eläkkeelle.

Toivoisimmekin, jos haluat yhdistyksen muistavat sinua edellä mainituissa asioissa tai jos haluat, että tulemme kukittamaan sinut kahvitilaisuuteesi,

Ota tuolloin yhteyttä jäsenasiainhoitajaan s-postilla,  taina.saarinen@kto-vs.fi

ELÄKE

Ilmoita eläkkeelle jäämisestä liiton jäsenpalveluun, sillä JHL ei saa tietoa mistään muualta. Kerro samalla haluatko säilyttää sekä liiton että työttömyyskassan jäsenyyden. Et voi enää hyödyntää työttömyyskassan palveluita, jos sinulle on myönnetty pysyvä täysimääräinen eläke. Tällöin suosittelemme eroamista työttömyyskassasta.

Eläkeläisjäsenen jäsenmaksu on 8,00 euroa täydeltä kalenterikuukaudelta eli 96 euroa vuodessa. Jäsenmaksu maksetaan 4 kertaa vuodessa 24 euron suuruisena eränä. Jäsenmaksuviitteet jäsenmaksun maksamista varten voit tilata jäsenpalvelusta tai yhdistyksen jäsenasiainhoitajalta. Maksamalla eläkeläisen jäsenmaksun, säilytät kaikki liiton jäsenedut myös eläkkeelle jäätyäsi.

Ajankohtaista jäsenasiaa

Esimerkkitiedote