VAPAA - AIKA

Nyt 12.10.19 se taas tulee, nimittäin JHL alo.481 koulutuspicnic jäsenille huikean edulliseen hintaan. Tuo hinta on 10€, sisältäen risteilyn, aamupalan, buffetpöydän ja ohjelman. Reissulla tutustut myös muihin yhdistyksen jäseniin ja pääset osaksi mielenkiintoista ohjelmaa. Matkalla mukana entinen aluetoimitsija Mirja Heinonen.

Ilmoittaudu mahdollisimman pian jaakkonen.paivi@gmail.com, kiitos.

Maksa matkasi yhdistyksen tilille ja huomioi,että ilmoittautuminen on SITOVA.

Joulu lähestyy!

JHL alo.481 tarjoaa edullisesti joulukuussa 11.12.19 lippuja Kalle' s Backaan Sauvoon, jossa esiintyy huikea Sauvolainen kolmesta naisesta koostuva ryhmä Terve Tyttö showlla, jonka nimi on NAISIA JA NEROTIIKKAA.

Nämä hulvattomat naiset eivät jätä nauruhermoja kylmäksi ja tilaisuuden kruunaa loistava, sekä notkuva ruokapöytä Kalle's Backan tyyliin.

Liput tähän hetkeen vain 15€ JHL481:n jäsenille.

Maksa liput yhdistyksen tilille V-S EHP työntekijät JHL ry FI 83 5319 0420 0190 98

Sitovat Ilmoittautumiset ansa.nikander@kto-vs.fi ja mukaan nimi, sekä yhteystiedot.

Maksu yhdistyksen tilille ja viestikenttään nimi ja tapahtuma.

Maksa maksusi ilmoittautumisen yhteydessä.

JHL 481 JHL481 JHL 481 JHL 481 JHL 481 JHL 481 JHL 481 JHL 481 JHL 481 JHL 481

LIPPUJA LAURI TÄHKÄN KONSERTTIIN EI OLE TÄÄLLÄ ENÄÄ SAATAVANA

Yksi tämän hetken kuumimmista artisteista on Lauri Tähkä, joka esiintyy Turussa Gatorade Centerissä La 14.12.19 klo.20.00. Lauri Tähkä on artisti, joka live - esiintyminen ei jätä ketään kylmäksi. Nyt sinula on mahdollisuus lähteä nauttimaan Tähkän musiikista mukavassa ja hilpeässä seurassa. Jäsenille lippujen hinta on 20€ /kpl ja avecit maksavat sitten normaalin hinnan, elleivät ole yhdistyksen jäseniä. Liput ovat C2 ktsomon istumapaikkoja ja paikkoja on rajoitettu määrä.

Mukaan pääset ilmoittautumalla Sanna.Aitola@kto-vs.fi ja ilmoittautumisen yhteydessä kerro yhteystietosi, montako lippua ja montako jäsentä. Maksa liput yhdistyksen tilille V-S EHP työntekijät JHL ry FI 835319420019098. Laita viestikenttään tapahtuman nimi, osallistujien nimet ja ovatko jäseniä, vai eivät. Huomioithan, että ilmoittautuminen on SITOVA.